Şirketimiz, otomotiv sektörüne özel mekanik salmastralar tasarlamakta ve üretmektedir.
Bu ürünlerin tasarımında, motorlu araç pompalarının üreticileriyle sıkı bir işbirliği içinde çalışıyor, bu şekilde son kullanıcının ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılama imkanı buluyoruz.
Motorun soğutma sisteminin pompasına takılan mekanik salmastraları üretiyoruz. Dolayısıyla, soğutma pompasının ve motorun doğru şekilde çalışabilmesi için, salmastranın kullanım ömrü süresince azami derecede verimli ve dayanıklı olması hayati önem taşımaktadır.
Meccanotecnica Umbra tüm bu ihtiyaçları çok iyi bilmekte ve tam da bu nedenle bütün mekanik salmastralarında uzun bir kullanım ömrünü garantilemektedir. Salmastraların imalatında kullanılan tüm malzemeler, uzun bir ön incelemeden geçirilmiştir. Özellikle de şirketimizin kendi üretim tesislerinde üretilen sızdırmazlık halkaları, katı teknik-kalite prosedürlerine tabi tutulmaktadır.
Şimdiye kadar kullanılan ve klasik tercihler olan dizel veya benzinli motorlar, genellikle mekanik tipte sürüklenme (kayışlı, zincirli veya dişli) özelliğine sahiptir ve soğutma pompalarıyla donatılmıştır. Pompalar zaman zaman zorlayıcı koşullarda çalışmak zorunda kalır çünkü aşındırıcı parçacıklar soğutma sıvısını kirletebilir, bu nedenle kayıp yaşanabilir, ayrıca sıvıda buhar oluşarak soğutmayı zayıflatabilir ve hareket eden parçaların yağlılığını azaltabilir, bunun sonucunda aşırı ısınma ve gürültü sorunları yaşanır. Hibrid otomobillerde olduğu gibi enerji kaynaklarına elektriğin de eklenmesiyle, aracın tümünde daha etkili bir Isı Yönetimi elde etmek amacıyla artık bu tip motorlarda da elektrikli pompalar kullanılmaya başlanmıştır. Bu uygulama, motorların verimliliğini artırmaya ve çevreyi kirleten emisyonların azaltılmasına yardımcı olur.
Şimdiye kadar kullanılan ve klasik tercihler olan dizel veya benzinli motorlar, genellikle mekanik tipte sürüklenme (kayışlı, zincirli veya dişli) özelliğine sahiptir ve soğutma pompalarıyla donatılmıştır. Pompalar zaman zaman zorlayıcı koşullarda çalışmak zorunda kalır çünkü aşındırıcı parçacıklar soğutma sıvısını kirletebilir, bu nedenle kayıp yaşanabilir, ayrıca sıvıda buhar oluşarak soğutmayı zayıflatabilir ve hareket eden parçaların yağlılığını azaltabilir, bunun sonucunda aşırı ısınma ve gürültü sorunları yaşanır. Hibrid otomobillerde olduğu gibi enerji kaynaklarına elektriğin de eklenmesiyle, aracın tümünde daha etkili bir Isı Yönetimi elde etmek amacıyla artık bu tip motorlarda da elektrikli pompalar kullanılmaya başlanmıştır. Bu uygulama, motorların verimliliğini artırmaya ve çevreyi kirleten emisyonların azaltılmasına yardımcı olur.
Hibrit ya da tamamen elektrikli araçlarda kullanılan bu çekiş motorları, genellikle soğutma sıvısının sirkülasyonunu sağlayan birden fazla elektrikli pompayla donatılmıştır. Bu şekilde Isı Yönetimi optimize edilmekte, akünün ve kontrol birimlerinin elektrik devrelerinin de dahil olduğu bir soğutma yapılmaktadır. Çalışma rejimi daha düşük sıcaklık aralıklarında tutulabildiği zaman bu birimlerin verimliliği artmakta, her şarjdan sonra katedilen mesafe daha uzun olmaktadır. Dolayısıyla bu pompalarda, sızdırmazlık elemanının etkinliği ve sessiz çalışmanın yanı sıra,güç tüketiminin azaltılması da bir avantaj olacaktır. İşte bu nedenle, Elektrikli Araçlar’da dahili rotor ve dişli yağı soğutma devrelerinde kullanılmak üzere düşük sürtünmeli mekanik salmastralar için çalışmalar ve değerlendirmeler yapılmaktadır.
Hibrit ya da tamamen elektrikli araçlarda kullanılan bu çekiş motorları, genellikle soğutma sıvısının sirkülasyonunu sağlayan birden fazla elektrikli pompayla donatılmıştır. Bu şekilde Isı Yönetimi optimize edilmekte, akünün ve kontrol birimlerinin elektrik devrelerinin de dahil olduğu bir soğutma yapılmaktadır. Çalışma rejimi daha düşük sıcaklık aralıklarında tutulabildiği zaman bu birimlerin verimliliği artmakta, her şarjdan sonra katedilen mesafe daha uzun olmaktadır. Dolayısıyla bu pompalarda, sızdırmazlık elemanının etkinliği ve sessiz çalışmanın yanı sıra,güç tüketiminin azaltılması da bir avantaj olacaktır. İşte bu nedenle, Elektrikli Araçlar’da dahili rotor ve dişli yağı soğutma devrelerinde kullanılmak üzere düşük sürtünmeli mekanik salmastralar için çalışmalar ve değerlendirmeler yapılmaktadır.
© 2024 - Meccanotecnica Umbra S.p.A.
Designed by Co.Mo.Do Comunicare Moltiplica Doveri
Developed by NUR Digital Marketing