OTOMOTİV

Otomotiv uygulamaları için mekanik salmastralar

Otomotiv uygulamaları için mekanik salmastralar

Şirketimiz, otomotiv sektörüne özel mekanik salmastralar tasarlamakta ve üretmektedir.

Bu ürünlerin tasarımında, motorlu araç pompalarının üreticileriyle sıkı bir işbirliği içinde çalışıyor, bu şekilde son kullanıcının ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılama imkanı buluyoruz.

Otomotiv uygulamaları için mekanik salmastralar
ZİRVE
PERFORMANS:
ÇÖZÜMLERİMİZİN
SUNDUĞU
AVANTAJ.

Motorun soğutma sisteminin pompasına takılan mekanik salmastraları üretiyoruz. Dolayısıyla, soğutma pompasının ve motorun doğru şekilde çalışabilmesi için, salmastranın kullanım ömrü süresince azami derecede verimli ve dayanıklı olması hayati önem taşımaktadır.

Otomotiv uygulamaları için mekanik salmastralar

Meccanotecnica Umbra tüm bu ihtiyaçları çok iyi bilmekte ve tam da bu nedenle bütün mekanik salmastralarında uzun bir kullanım ömrünü garantilemektedir. Salmastraların imalatında kullanılan tüm malzemeler, uzun bir ön incelemeden geçirilmiştir. Özellikle de şirketimizin kendi üretim tesislerinde üretilen sızdırmazlık halkaları, katı teknik-kalite prosedürlerine tabi tutulmaktadır.

ŞİRKETİMİZİN SUNDUĞU ÇÖZÜMLERİ TERCİH ETMEK FARKLI AVANTAJLAR SUNABİLİR:

  • Mükemmel güvenilirlik
  • Pompanın on derece sessiz olması (yüksek “No Noise” seviyesi)
  • Pompanın güç tüketiminin en aza indirilmesi
  • Pompa üreticilerinin tüm OE (orijinal ekipman) projelerinde, nitelik ve kontrol testlerinde kaliteli destek
  • Bütün katalog ürünlerini kişiselleştirme imkanı (orijinal malzeme üreticisi olan müşterilerin taleplerine göre).
Otomotiv uygulamaları için mekanik salmastralar

ENDOTERMİK
MOTORLAR

Şimdiye kadar kullanılan ve klasik tercihler olan dizel veya benzinli motorlar, genellikle mekanik tipte sürüklenme (kayışlı, zincirli veya dişli) özelliğine sahiptir ve soğutma pompalarıyla donatılmıştır. Pompalar zaman zaman zorlayıcı koşullarda çalışmak zorunda kalır çünkü aşındırıcı parçacıklar soğutma sıvısını kirletebilir, bu nedenle kayıp yaşanabilir, ayrıca sıvıda buhar oluşarak soğutmayı zayıflatabilir ve hareket eden parçaların yağlılığını azaltabilir, bunun sonucunda aşırı ısınma ve gürültü sorunları yaşanır. Hibrid otomobillerde olduğu gibi enerji kaynaklarına elektriğin de eklenmesiyle, aracın tümünde daha etkili bir Isı Yönetimi elde etmek amacıyla artık bu tip motorlarda da elektrikli pompalar kullanılmaya başlanmıştır. Bu uygulama, motorların verimliliğini artırmaya ve çevreyi kirleten emisyonların azaltılmasına yardımcı olur.

Şimdiye kadar kullanılan ve klasik tercihler olan dizel veya benzinli motorlar, genellikle mekanik tipte sürüklenme (kayışlı, zincirli veya dişli) özelliğine sahiptir ve soğutma pompalarıyla donatılmıştır. Pompalar zaman zaman zorlayıcı koşullarda çalışmak zorunda kalır çünkü aşındırıcı parçacıklar soğutma sıvısını kirletebilir, bu nedenle kayıp yaşanabilir, ayrıca sıvıda buhar oluşarak soğutmayı zayıflatabilir ve hareket eden parçaların yağlılığını azaltabilir, bunun sonucunda aşırı ısınma ve gürültü sorunları yaşanır. Hibrid otomobillerde olduğu gibi enerji kaynaklarına elektriğin de eklenmesiyle, aracın tümünde daha etkili bir Isı Yönetimi elde etmek amacıyla artık bu tip motorlarda da elektrikli pompalar kullanılmaya başlanmıştır. Bu uygulama, motorların verimliliğini artırmaya ve çevreyi kirleten emisyonların azaltılmasına yardımcı olur.

E-AKSİYEL
ELEKTRİK MOTORLARI

Otomotiv uygulamaları için mekanik salmastralar

Hibrit ya da tamamen elektrikli araçlarda kullanılan bu çekiş motorları, genellikle soğutma sıvısının sirkülasyonunu sağlayan birden fazla elektrikli pompayla donatılmıştır. Bu şekilde Isı Yönetimi optimize edilmekte, akünün ve kontrol birimlerinin elektrik devrelerinin de dahil olduğu bir soğutma yapılmaktadır. Çalışma rejimi daha düşük sıcaklık aralıklarında tutulabildiği zaman bu birimlerin verimliliği artmakta, her şarjdan sonra katedilen mesafe daha uzun olmaktadır. Dolayısıyla bu pompalarda, sızdırmazlık elemanının etkinliği ve sessiz çalışmanın yanı sıra,güç tüketiminin azaltılması da bir avantaj olacaktır. İşte bu nedenle, Elektrikli Araçlar’da dahili rotor ve dişli yağı soğutma devrelerinde kullanılmak üzere düşük sürtünmeli mekanik salmastralar için çalışmalar ve değerlendirmeler yapılmaktadır.

Hibrit ya da tamamen elektrikli araçlarda kullanılan bu çekiş motorları, genellikle soğutma sıvısının sirkülasyonunu sağlayan birden fazla elektrikli pompayla donatılmıştır. Bu şekilde Isı Yönetimi optimize edilmekte, akünün ve kontrol birimlerinin elektrik devrelerinin de dahil olduğu bir soğutma yapılmaktadır. Çalışma rejimi daha düşük sıcaklık aralıklarında tutulabildiği zaman bu birimlerin verimliliği artmakta, her şarjdan sonra katedilen mesafe daha uzun olmaktadır. Dolayısıyla bu pompalarda, sızdırmazlık elemanının etkinliği ve sessiz çalışmanın yanı sıra,güç tüketiminin azaltılması da bir avantaj olacaktır. İşte bu nedenle, Elektrikli Araçlar’da dahili rotor ve dişli yağı soğutma devrelerinde kullanılmak üzere düşük sürtünmeli mekanik salmastralar için çalışmalar ve değerlendirmeler yapılmaktadır.

A cosa sei intereİlgilendiğiniz konu?
Bir mesaj yaz*

TECH / SOLUTIONS / RESEARCH. STAY INFORMED.

Kayıt ol

© 2024 - Meccanotecnica Umbra S.p.A.

Developed by NUR Digital Marketing